Integration with Centrex Gamma

Puede agregar nuevas funciones y aplicaciones a su Bitrix24. Seleccione lo que necesita de la lista y realice la integración en cuestión de segundos.

Integration with Centrex Gamma
Gamma
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The integration of Gamma’s Centrex Cloud PBX with Bitrix24's CRM tool allows for improved sales monitoring and offer personalised and quality customer service.

Features and benefits:

Identifies the contact in an incoming call: before answering the call, the contact's information is displayed so that you can directly access their CRM form. In this way, the user can anticipate the call and offer a personalised and quality service.

One click direct call: from the CRM form, the customer can be called with a single click, avoiding confusion, possible dialling errors and wasted time, thus increasing productivity and efficiency.

Registration of all calls: all incoming and outgoing calls, whether they are managed from a landline, mobile or computer, are automatically logged in the CRM form for better control, subsequent consultation and follow-up of customer activity.

Access to call recordings: Centrex Cloud PBX allows automatic recording of all calls, which are available from the CRM form.

The integration of Gamma’s Centrex Cloud PBX with Bitrix24's CRM tool is priced according to the number of extensions integrated:
  • From 2 to 5 extensions: monthly fee of 10,79€.
  • From 6 to 15 extensiones: monthly fee of 21,58€.
  • From 16 to 30 extensions: monthly fee of 37,76€.
  • From 31 to 60 extensions: monthly fee of 53,95€.
  • From 61 to 120 extensions: monthly fee of 70,13€.
  • From 121 to 240 extensions: monthly fee of 86,31€.
  • More than 240 extensions: monthly fee of 102,50€.
These prices are approximate and subject to change. Please confirm the current applicable price directly with Gamma. The applicable prices are indicated in the final CRM Integration Service Contract that the Customer enters into with Gamma.

For more information about Centrex Cloud PBX, please consult the website: https://www.gammacom.es/centralita-virtual/

Versión 1
Integración de Bitrix24 CRM con la Centralita Virtual Centrex de Gamma

Gamma pone a disposición del Cliente un Servicio especializado de Atención por vía telefónica (llamada gratuita al 900 900 019) y correo electrónico (soporte@gammacom.es).
Una vez ha finalizado el proceso de instalación, configuración y puesta en marcha de la Centralita Virtual Centrex de Gamma, el proceso de instalación y configuración de la Integración CRM es muy sencillo y se realiza directamente entre Gamma y el Cliente.
  • Gamma envía a cada uno de los usuarios un correo electrónico con un enlace web único y personalizado para cada extensión.
  • El usuario deberá hacer clic sobre el enlace proporcionado por correo electrónico y pulsar sobre el botón “Activar”, para que automáticamente se active la integración sobre la extensión del usuario.
  • Una vez la integración se ha activado con éxito en el enalce web suministrado por Gamma, el usuario debe entrar en la web de Bitrix24 e introducir sus datos de acceso para iniciar sesión en Bitrix24.
  • Dentro de la web de Bitrix24, el usuario debe entrar en el menú “Telefonía” y seleccionar la opción “Configurar la telefonía”.
  • El usuario deberá hacer clic sobre la opción “Ajustes de telefonía”, seleccionar “Aplicación: Gamma” y después “Guardar” para finalizar el proceso de activación.
  • Una vez realizados estos pasos, el usuario ya tendrá su extensión integrada con el CRM de Bitrix24.